7/2 2011

Ny början eller en fortsättning på det gamla vanliga, hur som helst har jag fått mitt skrivar sug tillbaka. Kanske beror det på att man är singel igen och inte riktigt vet vilken riktning allt kommer att fortsätta eller att jag är tillbaka till ruta ett. Tar en dag i taget så det lär väl visa sig efter hand, kanske börjar jag föra in min tränigsdagbok här i ett virrevarv med djupa kvällstankar.

Var så längesen jag skrev här att jag inte kommer ihåg vad jag skrev senast eller vart fokuset låg - tror det var den gamla vanliga Cornystylen på mina inlägg. Kommer säkerligen halka in i samma anda om jag inte är helt ute och cyklar. Den här gången kanske jag kan bjuda på bilder från mitt nya place,  om det är någon som läser vill säga!

Vi får se vad den här färden bär av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0