YEAH!

Nu har jag precis lagt på andra lagret av spackel på tavlan, insåg att det inte blev tillräckligt med struktur om jag inte spacklade till det lite granna! Så nu måste jag vänta i c:a 6 timmar, det känns inte så tipptopp när man har väntat hela natten för att få lov att pilla med det. Jag som hade velat ha massa coola bilder nu, men tänkte att jag får väl skriva ett par rader ändå.

Försöker även få tag i Matte eftersom han tog ett par nice foton i Fiji (han kom hem i förra veckan!) och sedan när vi var på bio, tänkte försöka få tag i dem och inspirerar er lite här på min blogg i stället för långa inlägg med text. Fungerar inte ens att blogga på vår ena dator, det är helt sjukt.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0