Pictures - Familjespecial

Något som ligger mig varmt om hjärtat är min familj och släkt, så här kommer lite goa bilder på dem. Del ett av dess bilder med, finns för många för att bara göra ett inlägg. Här saknas ju många av dem i släkten som ligger mig när hjärtat som pappa och morfar, men var lugna det kommer

Haha inte en så förskönande bild av mormor

Min kanin CEF

Jag och brorsan för länge sedan

Jag lite mindre fixad än på de flesta bilder här

Jan-E på riddarpartaj

Morbror Johan och Jonatan

Minstingen Josef

Mamsen

Kusinen Pär

Mamsen igen

Kusinbarnet William och hans pappa Rex

Världens bästa mamma


Kommentarer
Postat av: Amelie

Alltså, din mamma är ju skönast i världen! Man ser ju var du får allt ifrån ;)

2010-03-29 @ 15:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0