100319

Det är himla tur att man har underbara och fina vänner, som ställer upp när man är nerstämd. Carro, Sanna, Lisette och Erica har varit riktiga änglar idag, när mitt humör har varit nere vid fotknölarna. Carro som kom vägen om jobbet bara för att jag skulle  kunna prata av mig lite granna, Erica som bjöd över mig på kaffe och fick mig på humör, Sanna som ställde upp allt vad hon kunde hela dagen trots att hon inte finns i närheten fysiskt och Lisette som fick mig att känna mig behövd.



Världens goaste gummor helt enkelt! Är så lycklig att man har underbara personer i sina närhet, som gör en på bättre humör. Dessa gjorde min dag idag, men har verkligen hur mycket underbara människor i min omgivning som helst. Är en lyckligt lottad människa genom att ha så mycket bra människor i min omgivning, som gör just mig till en bättre människa. Hoppas ni där som läser min blogg har det med!



Hoppas ni med har underbara människor i er omgivning, som gör just er lyckliga!


Kommentarer
Postat av: Sanna

<3

2010-03-19 @ 23:22:54
Postat av: Ludde

Naw:) Så fint gjort av dom!:D

2010-03-23 @ 11:48:46
URL: http://garcons.blogg.se/
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg?Kram :)

2010-03-24 @ 20:11:16
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0