David Jensen och Mattias Karlsson

David Jensen


Haha, nu kommer han att slå mig, för att jag laddade upp den här bilden ;)


Född: 1989
Civilstatus:
Singel
Bor: Uddevalla
How is he?: Om jag hade varit en kille, hade jag varit som David helt klart. Vi är fruktansvärt lika i personligheten. Glad, positiva, frammåt, flirtiga och tjatglada!

Mattias Karlsson



Liten fotnot, det är inte jag som har tagit bilden.

Född: 1989
Civilstatus: Singel
Bor:
Uddevalla
How is he?: Lugnare än mig, glad, kan prata om det mesta och håller käft om det. Har en förståelse som få har, men är för blyg för att ta första steget. Tror inte han litar på sig själv då det gäller damerna. Mattias du är grym, så det är ingen fara.

My darlings!


Kommentarer
Postat av: Matte

Haha sa lange inte fotografen ser att bilden hamnat har sa e d lugnt! d va typ d enda hon sa att ja absolut inte fick gora... sprida den pa natet hahahahaha fast d e lugnt for hon sa inget nar adde snodde en plansch pa mig...

2010-02-03 @ 07:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0