Året 2009

Detta nedan är taget av Anna och Erica


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, en hel del men blev bland annat sambo med min underbara Kalle
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga som jag minns :S
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yes!
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur var
5. Vilka länder besökte du?
Indien, Norge och Turkiet
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Hm, den var svår men inget jag kommer på just nu
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Studentfirandet + en massa andra oviktiga datum för er som inte varit med
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag träffade min skatt och blev sambo
9. Största misstaget?
Haha, en jävla massa misstag har jag gjort
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jaaråå
11. Bästa köpet?
Alanyaresan och min nya kamera
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Alanyaresan helt klart
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina underbara vänner och pojkvän har tagit tillfällena till akt
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Oj många det värsta är att man glömmer bort dem lika fort
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ah, går inte att jämföra är mycket som har gjort ont men även mycket som gjort mig lyckligast i världen
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit tillfällena till akt och njuta av min tillvaro
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
-
18. Blev du kär i år?
JA, kärare än någonsin faktiskt
19. Favoritprogram på TV?
Hm, många men kanske entourage och fan hjärnflimmer så man inte kommer på namnet självklart
20. Bästa boken du läste i år?
Oj för svår fär mig
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Önskade mig inget så det blev mycket roliga överraskningar
22. Något du önskade dig men inte fick?
Nepp
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jobbade
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
*Ingenting njuter av dagen Hakona Matata
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Slapprumpa, nakenfis och arbetskläder
26. Vad fick dig att må bra?
Alla mina nära och kära
27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Inte en jävel, alla är så sleet
28. Vem saknade du?
Papsen
29. De bästa nya människorna du träffade?
Oj sådant går ju inte att gradera men Anna och min sötnos Sanna
30. Planer för 2010?
Större lägenhet, träning och mycket roligt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0