Snart...

Snart är det dags för att bege mig till jobbet, missar hockeyn faktiskt. Snart ska jag springa ut till vägen så att Carro kan hämta upp mig. Ska bli nice att slippa ta bussen så här på morgonkvisten. Look crazy, talks crazy och feel crazy.

Självklart snöar det igen, sedan ska det ju regna och efter det frysa på igen. Känns lagom kul, då det är hur mycket snö som helst ute och massa slask är inget att hänga i granen direkt. I och för sig vill jag bara ha vår nu, ja VÅR med stora bokstäver!

Har testat på blekning av tänder och det har gett ett bra resultat, tänkte ta mer om detta när jag kommer hem, nu måste jag dra mig till jobbet.

Haha, ser rädd och trött ut, det där med trötthet stämmer faktiskt riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0