En gång för länge länge sedan...

Var det en liten liten flicka som var väldigt ensam! Sitte här helt ensam och väntar på att älsklingen ska komma hem, men det verkar som det kommer ta ett bra tag till... Har precis käkat och kollar på Sex in the city; gammal go serie det där. Är myspys kläder på mig nu, vilket jag inte hade tidigare idag och det var så avslappnande att smita in i kläderna. Gör gött helt enkelt.

Myspys i soffan

 

Sitter och funderar på om man ska fixa i ordning garderoben idag. Borde göra det men tröttnar efter hälften. Sedan ska man försöka fixa skorna med, Kalle gillar inte att jag har gjort en barriär med skor i hallen och över våra galgar. Haha. Älskar skor, det värsta är att de ska ha klacka så nu måste jag fixa så jag har typ ett enda par utan klack helt plötsligt... Typsikt mig och när jag väl ska köpa skor kommer jag att köpa ett par med klack i varje fall, I-lands problem!

 

Tjaouu

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0