Jag förstår verkligen..

Jag förstår verkligen varför en del inkl mig själv vissa gånger hade velat göra plastikoperationer; det är inte kul att ha lite stor byst som en trettonåring!

 

Vet inte vad ni som läsare tycker, men jag tycker däremot att det är sjukt då föräldrar godkänner olika sorters skönhetsingrepp på mindreåriga! Är det för att de inte är stolta över hur deras barn ser ut?! Vad är de då för några föräldrar, tycker de ska vara stolta över sina barn istället för att uppmuntra dem till annat!

Dessutom bloggare som förespråkar skönhetsingrepp, då de har mindreåriga läsare gör mig mörkrädd! Tycker att man ska förespråka inreskönhet och att man ska vara nöjd med sig själv. Börjar man med skönhetsingrepp blir det ofta fler för det är alltid något man tycker mindre bra om hos sig själv! Därför är det viktigt att boosta sitt eget självförtroende och våga vara nöjd med sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0