Musik, Iphone och trans

Vaknade sent av att älsklingen gick upp och att min telefon ringde. How could it be? Jo, det var ju Jensen. Trevligt som alltid, telefonsamtalet låg på c:a en timma. Kors i taket, inte ofta jag spenderar så lång tid med att prata i telfon. Liten eloge till mig tycker jag. Kanske ska bjuda på en bild på mina två bästa vänner Erica och David; eller väntar lite med det så jag hittar några smaskiga bilder på dem.

Fick ett akut meddelande av Kristina, så var ju bara tvungen att försöka hjälpa till. Det är ju fasen så lurigt med Iphone eftersom de kör sina egna program och layouter, så det är inte alltid glasklart vad som gäller. Men tror vi fick det att fungera som det skulle tillslut. Hoppas det gick bra för henne i varje fall, vet inte om min hjälp var till så stor nytta, men man kände sig ju lite nördig och viktig. haha.

Lyssnar på supergo musik, lite 80-tal mixat med nutid. Redigt skönt faktiskt att slappna av lite och bara dega en söndag som denna. Nej nej misstolka mig inte, har faktiskt planerat presenter och städat idag med! Så lite duktig får man allt känna sig fast det känns som man har växtfast framför datorn och i soffan. haha. Nackdelen med att ha eget och vara en slappis! Men funderar på att röjja i garderoben med, men vi får se vad som sker!

För att komma till källan klicka på bilden, lite för att midnight train går på Spotify



Tjaouuu så länge medan jag letar upp lite bilder på David och Erica! Det kommer bli supernice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0