Host. Nys. Host. Nys.

Usch känner mig som ett litet barn. Förkyld och odräglig men har smällt i mig massa onyttigheter, sådär som man får lov att göra när man inte mår bra. Hostar så det känns som lungorna viker ihop sig och fryser som jag vore ute naken på stan i det här vädret vill säga. Det har snöat mer med, jag vill ju ha vår! Älskar våren.


Vill till IKEA och shoppa plus som pricken över i:et ha en stor oinredd lägenhet som ska göras om från grunden. Love it, blir särskilt sugen då min loverboy sitter och grejar med sin Iphone, som det vore det roligaste på jorden att sitta och knappa på den. Jag ska i stället för att störa mig på detta drömma mig bort och inreda plus sitta och små kolla på Spanglish...


Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0