On my way

... Till jobbet...

Sitter här och är hur förkyld som helst, hur man än ägnar tid framför spegeln en sådan här dag, ser man bara sliten ut! Det är sådana dagar jag helst hade velat stanna hemma och mys med älsklingen plus se någon nice film. I stället ska jag snart stressa bort till bussen och bege mig till biltema, för att köra ett kassapass. Jippi!

Femton år på den här bilden, som är tagen med en gammal LG telefon.

 

Det var tider det, även om man inte hade velat åka tillbaka i tiden. Ska nog passa på att fixa mina naglar ikväll, blir lite inspirerad när jag ser den här bilden. Ja jag är utseendefixerad även om jag helst går runt i ett par slitna mjukisbrallor och en stor tisha, helt lite slitet makeupad. Men ibland är det kul att se lite mer duglig ut, även om man oftast ser ut som en säck potatis.

 

MÅSTE börja träna nu!


Kommentarer
Postat av: erica

Håller med dig om att även fast man är utseendefixerad att man helst går i mjukisar. du & jag e så lika :D

2009-12-10 @ 14:49:14
URL: http://19augusti.blogspot.com
Postat av: Malin Lindgren

Jobbigt å va förskyld =(. Hoppas det funka bra å jobba ändå. Hoppas naglarna blev snygga ; ). Du är jätte vacker Cornelia <3

2009-12-10 @ 16:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0