Indien 2009

Tänkte lägga ut lite bilder från min vistelse i Goa, Indien. Var ju där med min familj i början av det här året! Bilderna är dock tagna med en vanlig liten digitalkamera av märket Nikon.

Här är första dagen, då vi skulle åka och handla! I sådana charmiga skjul handlade vi allt!

"Vägen" till vårt hotell!

För att vara vacker behöver man sin skönhetssömn

Kan vara skönt att tanka ibland

Supergod mat, som vi i vanliga fall kanske inte frossar i

Annorlunda stränder i morgondiset

Marknad

Solnedgång

Har glömt att nämna det tidigare, men vill ni använda er av mina bilder; vore jag hemskt tacksam om ni länkade plus att ni berättar för mig vilken bild som kommer att användas och till vilket syfte!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ah, vilken sandra ?:)

2009-12-14 @ 20:35:38
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0