Första inlägget...

i den här kategorin!

Att se eller inte se...

 

Oftast är vi blinda då vi kollar på oss själva, vi ser inte det andra. Vi är självkritiska och kan verkligen inte se det vackra hos oss själva. När man ser på sig själv i spegeln eller tänker på hur man ser på sig själv, ser man oftast inte det andra tycker är vackert utan bara dömmer minsta fel; Trots att det är felen som gör oss lite charmigare.

Kanske låter det uttjatat men personligheten är viktigare i det stora hela, en personlighet är ju inte det första man upptäcker utan utseendet; men det som är det slutgiltiga faktorn är oftast just PERSONLIGHETEN! Tycker verkligen det är A och O. Därför är jag extra lycklig att jag har fått lov att träffa någon som jag tycker har allt och faller mig perfekt i smaken.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0