En liten fråga

Hej hopp på er igen,

Nu ska jag snart sätta på mig arbetskläderna och göra mig klar för att åka till jobbet, men innan dess ska jag försöka hinna med att diska också. Får se hur det går...

Har en liten fråga till er läsare, vad gillar ni den nya stilen på min blogg;
lite mer konkret förklaring, att jag har börjat ha lite fler bilder på bloggen, som oftast realaterar till inläggen?

Med själva innehållet på bloggen har jag inte kommit igång riktigt ännu, utan är mer lite uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu, men tänkte börja med lite mer tanksprudlande inlägg snart igen. Några åsikter så här när det kommer på tal.


Riktigt sugen på vår, nu när vintern inte är så vintrig som den borde!


PS

Erica - Tack, vi är lika som bär du och jag!

Malin - Du gör mig alltid så glad med dina kommentarer.

DS

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Tack va go du är =)Det är kul/intressant å läsa din blogg och kul å få vara en liten del utav den ; ). Tycker den här designen är mycket snyggare än den du hade innan. Denna är mer ren och enklare. Snyyyygare!!

2009-12-11 @ 09:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0