En extra hälsning

Tänke tillägna det här inlägget till tre underbara tjejer, som har gjort min sommar och höst lite extra nice! Av olika anledningar har våra vägar korsat och det är jag verkligen glad över! En extra hälsning till er!

 

Sandra

"Så synd att du bor så långt borta, men här har vi en tjej som kan lyssna och har en stor försåelse för andra. Är så glad att jag lärde känna dig genom Kalle, kanske på ett litet udda sätt... Men det var det värt till 100%"

 

 

Sanna

"Roberts underbara tjej, som alltid har ett leende på läpparna och ger en varma kramar när man behöver dem som mest. Lite ledsen att vi inte kan promenera tillsammans eftersom du har begett dig till Göteborg. Men vad tusan kommer helt klart snart och hälsar på! "

 

 

Anna

"Finns få som har så stor förståelse om vissa händelser i mitt liv, det är alltid lika gott att få prata av sig med henne. Tänk vad lite festande i Kôrpehôla kan göra... "

 

Tack flickor att just ni korsade min väg det här året, har betytt otroligt mycket för mig; STOR KRAM


Kommentarer
Postat av: Emmelist

VÄRLDENS SÖTASTE SANDRA :D



Ja jag har clear blue linserna...sen kommer ett par bruna hem imorgon...så jag längtar :D men alla e ju roliga och snygga på sitt vis! kul att du vill vara med och tävla iaf :D

2009-12-03 @ 16:37:32
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt du e corneliaa... <3

2009-12-03 @ 17:59:38
Postat av: Sanna panna wisselander

glömde skriva att det var från mig :)

2009-12-03 @ 18:00:48
Postat av: Johan

Jag då? har inte jag förgyllt ditt liv? fniss

2009-12-03 @ 18:43:27
Postat av: Anonym

Sötiis. Ha nu en underbar vecka, så hörs vi igen när jag kommer hem!! kramis

2009-12-03 @ 23:14:19
URL: http://annaellanora.blogg.se/
Postat av: S

Har inte slagit på datorn sen i onsdags tror jag så jag såg detta nu. TACK tack tack gumman så fint skrivet. Du gjorde min dag nu! Eller hela min vecka förresten. Vi måste ta oss tid nånkväll och prata snart. Puss på dig goding! <3

2009-12-07 @ 07:01:02
URL: http://sayi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0