Kidnappning

Igår kidnappade jag, Kalles systerdotter M. Världens goaste tjej på hennes skola, sedan begav vi oss till affären efter en go promenad tillsammans. Det blev faktiskt en superb middag av det vi handlade: Fläskfilé med klyftpotatis och champinionsås och till efterrätt barnens (och min) favorit pannkakstårta! MUMS kan man väl säga. Som tur är hade jag denna hjälpreda med mig, det var super hade aldrig klarat mig annars.

Innan dess drack jag kaffe med Josefine och min morfar. Efter det begav jag och min morfar oss ut på äventyr innan jag hämtade upp M. Sedan blev det till att se på stjärnkockarna, tycker faktiskt det är ett litet charmig program. Mitt i programmet fick jag angenämt besök av David och Rebecka!

Tog lite foton igår på detta som jag tänkte ladda upp senare eftersom jag snart ska iväg med min morfar till vår sommarstuga och ta bilder. Eller förhoppningsvis ta bilder, nu avnjuter jag en kaffe.


Next on the blog: Evenemang ABC

"Jag kastar mina sorger bakom min rygg och jag ser dem aldrig mer. Jag är så lycklig, jag är så lycklig hela veckan lång..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0