Ett två tre...

Hej hopp farellrallanlej..!

Sitter här med David och Kalle, får se vad som sker idag... Känner mig tudelad, har sovit superlänge igen. Tänkte ta lite ladda upp en del bilder senare idag, men har varit så mycket att jag inte riktigt at haft tid för bloggen vilket känns jädranstråkigt då jag hade många läsare och massvis med grejer att ladda upp. Har suttit i startgroparna länge nu och känns trist att man inte har fått tummen ur riktigt.

Ska sätta mig och sortera massa massa bilder, men det är ju inte riktigt i sitt esse riktigt, för det tar så himla långtid. Men det är ju ändå rätt så skojigt, när det är klart.. hehe. Vet inte ritkigt hur jag ska bygga upp mitt bildarkiv heller. Kanske ska börja redan nu, för lär inte ske så jättemycket idag ändå.

Nej nu blir det sortering som står på schemat.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Lycka till med att sortera bilderna! = )

2010-01-24 @ 16:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0