Bad boy bad boy

Sitter hemma nerbäddad i soffan, är supersjuk fortfarande... Suck känner mig inlåst och ensam, hatar att vara sådär sjukt men ändå bli rastlös och inte bara vara sjuk... Har nästan ingen röst kvar utan får kämpa mig till att snacka. Host host.

FÖRE

Jag på morgonen idag

EFTER

 

Sminkad, duschad och något piggare.

 

Ringde precis älsklingen och såg till att han ska försöka ta med sig lite mat hem, BIG YES över det. Är hur glad som helst att jag har någon som Cal, som tar hand om mig när jag är sjuk. Längtar efter att han ska komma hem så man kan få massa goa kramar och pussar. Finns inget underbarare än att krypa ner i någons famn som älskar en oavsett om man är stylad eller inte utan älskar en för den man är!

 

See ya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0