Who Am I?

För er som inte har kollat in min blogg tidigare undrar säkerligen vem galningen bakom skärmen är så...

Jag är kort och gott; Cornelia Friman

Haha, lite mer info ska ni allt få! Jag är bosatt i Uddevalla, där jag bor tillsammans med min sambo i en etta (än så länge, hoppas på att hitta en större inom kort). Tog studenten från teknikprogrammet i våras och i samma veva fyllde jag nitton år.

Älskar att resa, umgås och ha allmänt kul i livet. För tillfället är jag timanställd på biltema, men lär bli mer pluggande när jag känner att tiden är inne. Från det ena till det andra, kommer det inte finnas en modestämpel på bloggen överhuvudtaget, eftersom jag är modeanalfabet; sena kvällar som den här kommer däremot min hjärna vara full av tankvärda inlägg; eller i varje fall om jag får bestämma.

Här har ni en bild på mig!


God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0