Gästbloggning 2 - Erica

Eftersom ja fått äran att gästblogga här på Corny hornys ( ja, hon lever faktiskt upp till det smeknamnet, det vet vi alla! ) blogg så tänkte jag ta tillfället i akt att skriva om upplevelser tillsammans med denna underbara människa! Inte alla dock… för det skulle bli en hel bok!

Dem flesta sakerna som hänt har hänt i skolan, med tanke på det goa gänget vi var och vi har ju gått på samma skola i 6 år, samma klass i 3 så mycket roligt har hänt kan sägas!

Som exempelvis en gympalektion för något år sedan… det var kallt och ruskigt, ni vet som det kan vara i ett omklädningsrum om vintern? I vilket fall som helst så vill man ju inte att dem styva bröstvårtorna ska synas igenom sport bh:n med tanke på att vi hade största delen killar i klassen… killar som var sexgalna och vissa som inte hade förlorat oskulden osv.. ja ni fattar!
Så va hittar vi på då? Jo… värmer dem såklart, va annars?! ;D Stod där och värmde dem med händerna så gott så gott.. vissa tuttar blev ju fortare varma och självklart ska Cornelia komma med sina iskalla händer och klämma på mina så dem blir svinkalla igen! Ja ni hörde rätt!
Så självklart ska måste ju ja fråga om ja kan klämma tillbaka, och de va ju nemas problemas. Ja ni kanske förstår att vi har en ganska störd relation till varandra? Sjukt störd men ack så skön ;)

En annan skön historia som man kan dra om denna underbara människa är att när vi är rastlösa så hittar vi ju alltid på nått cepe. Som den gången när jag var lite småhungrig och Cornelia mumsade på en jättegod macka. Hon stoppar en fin & röd tomatskiva i munnen och den ville ja ju såklart ha… NAFS så snylta ja den rätt ur munnen på henne. Och inte nog med det, SteveO som gick i vår klass står mitt framför oss och han tappade självklart hakan. Det ryckte nog lite i hans baguette där höhö, för alla vet vi ju att det inte bara är Cornelia som e lite horny. SteveO är precis likadan.

Och om inte dessa historier skulle vara nog så kan ja ju berätta om när vi var på Cheers, stod där och prata i lugnan ro när det kommer fram en kille och är värsta på. Inget utav oss var ju intresserad och han vägrade fatta pikarna vi gav honom… Jo vad gör man då om man heter Cornelia & Erica? Leker lesbiska såklart, vad annars?! Vi pussas lite o håller om varandra men killen fattar fortfarande inte men tillslut går han iväg…
Jag & Cornelia sätter oss ner med några kompisar till oss och så kommer dendär killen igen. Senare visade det sig att han var kompis med vår kompis och visste om att vi inte var lebbar… Fail där utav oss men ännu mer fail utav han eftersom han då VERKLIGEN borde fattat att vi inte ville ha med honom att göra!

Wellwell, vi kan dra en sista upplevelse för denna gång. Detta utspelar sig i Alanya när vi delade rum, och jag är inte säker på om ja berättat detta för henne hihi.
Cornelia är en väldigt fri tjej som inte har något emot att gå naken då och då. Visst inga problem för mig att hon gör det liksom… Men en natt när jag skulle upp på toaletten så får en chock. Cornelia pratar lite i sömnen och jag hör ord som ”Kalle.. mhm” och vips så åker lakanet av. Där ligger hon och har sin skönhetssömn, pratar om Kalle och verkade drömma jättemysigt men jag som inte vågar väcka henne ifall hon skulle tycka det vore pinsamt att ja såg henne naken när hon har härliga drömmar om Kalle, lägger mig sakta men säkert i min säng igen och får ligga och hålla inne på mitt piss. Mindre rolig natt faktiskt!

Men det fick jag igen när hon var så snäll som tog hand om mig sista kvällen när jag fått i mig brutalt för mycket alkohol. Spydde i min säng och vakna upp naken sittandes inne med halva kroppen i duschen och halva nere i toalettstolen. Det är vad riktiga vänner gör, ställer upp trots alla galenskaper. Därför jag älskar henne såå<3 =)

Skrivet av Erica Selldén

Kommentarer
Postat av: C.Friman

Tack povel

2009-12-23 @ 01:19:38
URL: http://corneliafriman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0