I got seagulls on this motherfucker

Sitter och väntar på att klockan skall gå, det kommer bli intensivt efter klockan tolv. Kusinen åker hem idag med, efter at ha festat två dagar i sträck, tappat bort telefonen, utvidgat sina vyer och utforskat Uddevalla än en gång. Tråkigt att han ska bege sig hemmåt.

Fick en massa roliga presenter på min födelsedag bland annat tycker mina vänner att jag ska släppas från femtio meters höjd ner i ett nät. Intressant, vill de ha en mindre i kompiskretsen? Har dessutom rosenblad i hela lägenheten, eftersom min älskling hade klätt in hela lägenheten med rosenblad på min födelsedag. Supermysigt. Dessutom kom Amanda och Tommy in till stan och sov på vår soffa, trevligt som bara den.

Det känns faktiskt helt tipptopp, hela kvällen var magisk. Länge sedan jag hade så roligt faktiskt! Mamma hade bjudit in massa kompisar utan att jag visste någonting.

Dessa kom och överraska mig:

Josefin - FD arbetskamrat på Biltema och nu arbetskamrat igen. En vänskap som startade på ett udda sätt.

Linnéa - Min frisörska och vän. Lärde känna henne genom min vän Erica.

Erica - Specialare numbero uno. Hela kvällen var hon verkligen där med 17-05, helt galet. Kan inte få nog av denna donna.

Amanda - Min Mandis, det säger egentligen allt. Men med hennes tindrande ögon tror man att man har fått stjärnor på jorden.

Tommy - Amandas fästman. Yes de är förlovade och bor tillsammans i Kungshamn.

Stefan - AKA Steve-O en vän som jag lärde känna under min gymnasietid på Östrabo. Hur rolig som helst, vet inte hur många gånger man sovit på lektionen och sedan mutat till sig anteckningarna eller hur många matkrig vi har haft.

Andreas - AKA Glutter. Galnare och roligare människa får man leta efter. Ett leende på läpparna har han alltid med, konstigt att det faktiskt finns underbara Bullare bor.

Martin - Listan är lång över saker vi har snackat om från och till, ja faktiskt under skolan med. Nu när han gör lumpen hörs man ju tyvärr inte av så mycket längre vilket faktiskt är sorgligt.

David - Min manliga kopia. Ja de flesta som läser den här bloggen vet ju hur jag är som person och han är min motsvarighet med undantag att han är kille!

Rebecka - Davids underbara flickvän, som jag inte kommer att släppa taget om i första taget

Kalle - Min sambo och pojkvän var där med och förgyllde min kväll

Pär - Kusinen dårå. Alltid lika kul då han är på besök, det blir roligare och roligare för varje gång då åldersglappet inte är lika stort längre.

Patricio - Det började med att Jensen drog med någon pladdrig typ hem till mig och efter det har vi umgåtts och skrattat en hel del ihop.

Jennie - Vad kan man säga? Här har det inte utbytts en bitchig blick utan tusen enda tills den dagen vi fick tummen ur att börja prata och nu har vi hur kul som helst ihop

Mattias - Sist men absolut inte minst. Den här filuren vet nog mest av alla om mig och efter alla de långa konversationer vi har haft är detta en vän för livet. Det är dock en del dystra miner just nu eftersom han ska flytta till Norge. Vill inte! Men vänner som står en så nära håller man kontakten med trots avståndet.

Sedan var det ju en del personer på middagen med:

Arne - Min morfar
Birgitta - Min mormor
Johan - Min morbror
Ida - Min morbrors underbara tjej
Ewa - Svärmor
Lars - Ewas man
Mia - Min mamma
Jan-Erik - Mias man
Jonatan - Mellersta brorsan
Josef - Minstingen

Tack för en underbar tillställning till de som höll trådarna för kvällen dvs till största del min mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0