Go morron Go morron

Solen skiner ute, fåglarna kvittrar och att långsamt vakna av solens strålar som smeker sitt ansikte; helt underbart. Har ni sovit gott inattt?

Lufta idéer för att komma ett steg på vägen, låter underskattat men det är superbra; man kommer upp till hur mycket bra idéer som helst. Om du har kommit till ett "vägstopp" i spånandet, men då är det bara att be de närmaste om hjälp så att de kan komma med lite förslag. De behöver absolut inte ha rätt, men de kan få dig på andra tankar.

Ensam är inte alltid stark även om man ibland hade velat det! Tror inte att man ska vara rädd för att fråga om hjälp, men man ska sällan ge råd utan någon har bett dig om det eller sällan är fel med ALDRIG skulle jag vilja säga. Finns det något värre än råd som man inte har bett om tror faktiskt inte det.

Take care,

Nu ska jag fixa i ordning mig för att bege mig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0