Bye Bye Johnny

Spelas i högtalarna, fågelkvitter hörs, regnet faller ner utanför fönstret, en och annan nys hörs; Nu är det vår på "G". Efter en intensiv helg, så får jag äntligen tid för mig själv och kan faktiskt lägga lite mer tid på bloggen igen. Skaffat en kalender har jag med gjort, så jag faktiskt kan ha lite koll på vad som händer omkring mig och slipper bli dubbelbokad.

Har hunnit med att diska och städa lite på morgonkvisten, plus försöka etablera lite kontakter till kommande projekt, vilket känns väldigt bra. Har dessutom stylat upp en tråkig pärm till mina små uppdrag. Ska ringa J.Redin senare idag för att kolla upp lite grejer; kommer bli tipptopp. Har goda förväntningar på resten av dagen, blir sedan at bege mig till Biltema för att jobba lite granna.

 

När stormen av tankar har lagt sig slår musiken över till Volbeat: - JA! Känner mig mer levande än någonsin...


Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0