Urspårat x maximalt

Hm hela den här dagen har varit helt urflippad/urspårad! Kunde verkligen inte vakna i morse och skyndade mig till jobbet, väl där visade det sig att jag inte skulle jobba, så det var bara att sätta sig på bussen hem igen. Väl hemma satte jag mig och kollade på Paradise Hotel, intrigernas boning!

För ett tag sen nu åkte ju Catja ut, vilket gör att typ ingen av tjejerna kan vinna om det ska vara ett nått så när fairgame! Och nu när jag kollade åkte Cimon ut, vad händer?! Dock kom ju Andreas tillbaka Jackpot! Nyfiken som man är drog man ut och kollade bloggarna tv6.se som ni vet; vad läsar man då där på Jackies nya blogg, ett helt inlägg med skvaller... För lite fritid eller för mycket avundsjuka; intressant hur vi människor fungerar, kan inte låta bli att kolla lite till bara för att min nyfikenhet tar över.

Varför är det så att man ska trycka ner andra? För att hamna i bättre dager själv? Yeah yeah, det kanske bara jag som tycker sådant är intressant.




Här är en bild på mig när jag snackar skit per telefon, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0