Tre, Två, Ett ...

Gott Nytt År, snart var det en månad det blev nedräkning till det nya året 2010. Vissa av oss gick in i det nya året med sorg i hjärtat, andra med förväntan och andra med hopp om en bättre varddag. Tiden bara tickar på och det sker både roliga och tråkiga händelser under varje år som går, det både sträker oss och skälper oss, men den som orkar resa sig igen är de verkliga vinnarna..!

Jag startade det nya året bland annat tillsammans med underbara Sanna, som även har tagit kortet.

 

Mina mål för i år är att:

- Dricka mindre

- Träna mera och äta sundare

- Umgås mer med mina vänner

 

Detta kommer att hända iår:

- Har varit tillsammans med min älskling i ett år

- Söka lite olika kurser för att läsa lite

- Bli 20 och inte längre vara tonåring

- Söka lite andra jobb

- Eventuellt tatuera mig igen


Massvis med nya utmaningar med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0