Fjällen 2010

Nu är det ju år 2010 känns lite konstigt då man ska skriva datum osv, men det är ju faktiskt ett nytt år. Som kommer innehålla min 20-årsdag, det känns som tiden bara flyger iväg och snart fyller min älskling 26! Kanske låter konstigt men känns som han nyss hade 25 årsdag och jag träffade hans släkt för första gången...

Tillbaka till rubriken igen, imorgon kommer jag efter jobbet bege mig till Branäs med min älsklingsfamilj, kommer bli supertrevligt tror jag med en massa spel, snowboardande, det kommer säkerligen bli fantastiskt; är massvis med snö med hoppas det håller sig så!

Efter den här resan kommer min blogg köras på högsta växeln igen!

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Ha det jätte kul i Branäs nu=) Jag brukar åka dit & åka skidor ibland : ).



Bra att bloggen körs på högsta växeln Cornelia:P

2010-01-02 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0