Sket göra pigg!?

Ska snart bege mig till jobbet, trött som en vet inte vad! Så många "To do"-grejer idag + helgen, exempelvis träna, fixa håret, svara på mail, sortera filer, STÄDA, diska och jobba. Ledig lördag, sen jobb söndag-onsdag.



För mycket ensamtid på morgonen?

Kalle har redan åkt till jobbet så är helt ensam, morgonen och kvällen hatar jag att vara ensam på. Alltid mysigt att ha någon att prata med och bli uppiggad en smula på morgonkvisten. Haha, fick en låt på hjärnan nu bara sådär: Jag blir så glad när jag ser dig, jag blir så glad när jag ser dig. Jag blir så glad, så glad när jag ser dig.

 

Må väl,

 

C


Kommentarer
Postat av: ;e l i s a b e t h* <3

allt bra?<3

2010-02-12 @ 21:40:16
URL: http://elliizzofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0