Knas i kalaskras

Dragit på mig en sinnessjuk förkylning men lika glad är jag för det med gladas är nog... Är i ett disneymood tror jag, men måste börja städa och fixa i orning lägenheten; gå och plocka lite granna. Hade inte varit helt åt skogen att faktiskt bege sig till Blomsterlandet och införskaffa lite nya grejer för att boosta lägenheten. Usch känner mig så tudelad, vill ha större lägenhet, men på samma gång älskar jag den vi har nu.

Ska snart beställa tid i studion för att träna mig lite granna på stuioshoots. Tror det kommer bli kalasbra! Tänkte hit tänkte dit och har en massa goda idéer framgent angående fotograferande. Har lagt det lite på hyllan ett tag men snart smäller det. Har ju faktiskt fått en superskrivare av min Kalle i julklapp. Nice nice; kan man testa lite i varje fall.

Lite allmänttjafs så där fick ni nu, melt down från min sida eftersom jag är för lat för att bjuda på bilder; då jag egentligen borde städa med detsamma.

Tjau så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0