Heroes

Ser på heroes i min ensamhet, har precis varit med min mamma och käkat. Var hur trevligt som helst, men självklart får man sämre nyheter så fort man kommer hem. Tur att jag ska träna ikväll, så det går fortare tills Kalle kommer hem. Tur att jag har lite planer för kvällen annars hade det känns väldigt drygt! Håller tummarna för att allt kommer att gå bra, lite orolig blir man allt.

Börjar kanske bli gammal och nojjig, eftersom jag oroar mig så mycket. Fyller ju ändå snart 20 år. Börjar bli gammal i gemet nu.

Sitter här ensam

 

Har sådan sjuk träningsverk så att det är helt osant, men det känns att man är levande. Det är helt underbart, hoppas verkligen det blir träning ikväll, så man har träningsverk i hela kroppen i stället. Hade verkligen hoppats på att simma idag, men är lite halvkrasslig. Så får ta det lite lugnt.

 

Kram så länge

 


Kommentarer
Postat av: Sannis

Träningsveerk? har du gått och blivit stockholmare hjärtat? ;) åh duu.. du är inte gammal nånstans :) heeeela liiiiivet framför dig!! :)

2010-02-05 @ 11:43:20
Postat av: C. friman

Haha, tänkte inte ens på att jag skrev det så, tror jag var för upprörd ;) Naw gumman!

2010-02-05 @ 15:16:23
URL: http://corneliafriman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0