Febrig...

Har feber, ont i halsen och magen plus en sådan sjuklig förkylning med rinnande näsa; ja ni vet nog vad jag skriver om... Det är med andra orde en sådan där dag man bara vill låsa in sig och känner tyck synd om mig världen: "Jag är liten och förkyld!".

Fick bege mig hem från jobbet idag faktiskt och när jag ska öppna garageporten vurpar jag på gatan. Älsklingen hoppade ut ur bilen och där nere på marken precis vid däcken av bilen ligger jag och sprattlar. Det är i sådana lägen det är hemskt mysigt att krypa in i pojkvännens famn och bara vara! Ja jag erkänner tillhör den där gruppen med irriterande kära par. Är upp över öronen kär, så det är väl därför det blir lite pluttinuttigt i mellan åt.

NU ska jag sätta på någon bra film och burra in mig i täcket. Upp på tapeten är blekning av tänder och nya mål.

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0