Duktigt!

Hej på er,

Tar en pause från städandet! Håller på att rensa datorn + städa lägenheten medans filerna förs över. Dåligt med minne på datorn, trots fyra hårddiskar; så nu har vi fått koppla in den extrena med. Är ensam hemma och har för mycket tid över när man är ledig. Kalle är ju i Örebro.

Tänkte ladda upp lite riktiga bilder så fort jag får riktigt tid och skriva lite oftare här på bloggen; vet ju att mina kära vänner kollar in här ibland. BTW Matte om du är här inne och snokar får du gärna droppa en kommentar så jag vet att allt är väl med dig!

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo d e val okej med mig.. kmr hem nu i veckan.. ;)

2010-02-13 @ 23:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0