Vild kväll

Hej hopp och dopp på er,

Igår var det tjejfest som var hur trevlig som helst eller ja inte hela kvällen för min del kanske. Men var upp klockan åtta imorse för att bege mig till jobbet, segt när man inte har fått i sig något käk på nästan två dygn. Nu har jag dock ätit upp mig igen hemma hos mamma som hade påsklunch, supermysigt.

Fick ett påskägg av mormor&morfar med, man kan aldrig bli för till och med mamma fick ett påskägg. De är för söta, synd att jag bara kan typ käka tuggummina som var med. Ikväll kanske vi kikar förbi grannen, är dock inte i den mest bästa form för detta men hej kan man alltid säga.

Nu ska jag försöka kolla upp lite bilder

GLAD PÅSK

Take care

Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

Glad påsk!

2010-04-03 @ 21:15:14
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0