Min Älskling

Tänkte att ni skulle få äran att se lite bilder på min sambo Kalle, här har ni lite kort på honom!



På kalas hemma hos Kalles syster Caroline, som förhoppningsvis får igång sin blogg snart!




Oftast får man kort som detta på honom, eftersom han avskyr att vara med på kort av någon anledning vet inte riktigt varför...




Lite posing på midsommmar, men man ser hans fina armband! like a lot




Darlingen på Carolins Tex Mex party, där det blev en del alkohol för den här pojken om jag har förstått det rätt





Stylar med sina glajjer som han var så nöjd över.



Vinterfeeling!




När han råkade tappa sin porslintand på jobbet, läckert värre

Det här inlägget får han eftersom han är världens underbaraste pojkvän och jag är lycklig som har sådan tur att få chansen att dela min tid med honom. Dessutom har jag världens underbaraste sambo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0