Gästbloggning 4 - Alexandra




Hejsan!
Tänkte att jag skulle ta och gästblogga lite här inne hos Cornelia.
För er som inte känner igen mig så heter jag Alexandra och jag har känt Cornelia nu i några årJ Hon bad mig att blogga om något som jag brukar göra på min egen blogg , det jag brukar skriva om är mest min vardag och om mitt sjukliga beroende som jag tror att jag delar med ganska många tjejer i min ålder.. Jag tillbringar nämligen alldeles för mycket tid med att sitta och dregla över saker som jag absolut inte har råd med men som med all säkerhet skulle göra mig till den lyckligaste bruden på hela planeten.. Just dessa skönheter kommer från Roberto Cavalli som förövrigt är en av mina favoritdesigners.




Ha det bra (K)


Skrivet av Alexandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0